Lizette

-

Aloe Vital

Publicerad 2009-02-25 20:51:11 i Allmänt,

Jag har börjat med någon slags "kur" eller vad man ska säga, nämligen aloe vera brustabletter, ska tydligen vara bra för magen, likaså hela kroppen så jag tänkte - what the heck. Ska dricka detta brusvatten en gång per dag på fastande mage i 30 dagar, men jag fick en kur för 60 dagar, så vi får väl hoppas att min mage kommer må dubbelt så bra som för 30 dagars kur :) Eller så är det väl som allt annat bara bull"#%&, men de e värt å ge det ett försök. Synd bara att det smakar diskmedel av det.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela