Lizette

-

Söndag och besöksrekord

Publicerad 2009-08-31 00:02:45 i Allmänt,

Hej igen, har försökt röjt undan lite, men det går inte så bra. Har dock fått det fint här om man bortser från röran. Ska väl börja vänja mig vid att komma hit nu, istället för till F.

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer, har bara varit här hemma. Ska ta mig lite kvällsfika nu och försöka somna till någon film.

Söndagar brukar vanligtvis vara en dag då man bara ligger hemma och inte gör någonting, jag vet inte varför min blogg plötsligt blev så populär. Men jag har haft besöksrekord idag, aldrig haft så många läsare, vad jag kan minnas. Vet inte om det är för medömkan eller förskadeglädje ni tittar in hit, men jag förmodar det är för helgens nyhet.

Hej, jag välkomnar er nya läsare iallafall, oavsett anledning.

Har faktiskt haft orken att bädda sängen så jag kommer förhoppningsvis sova gott inatt.

Hejdå..



How come?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-31 11:25:52



Missa inte den nya tävlingen i min blogg!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-31 11:25:57



Missa inte den nya tävlingen i min blogg!

Postat av: jossan & sara

Publicerad 2009-08-31 20:27:45

hur många besökare? :)

Postat av: Annika

Publicerad 2009-08-31 20:38:32

Det är alltid kul med nya läsare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela