Lizette

-

Seg dag.

Publicerad 2009-08-30 19:05:30 i Allmänt,

Hej hej.
Idag har jag inte fått mycket gjort, ändrat om lite här hemma dock. Jag bytte plast på fem tavlor för att det skulle se bättre ut, hängde upp två hyllor och har nu slängt upp mitt "säng-draperi" också. Kan visa bilder på det när jag är helt klar :)


Nu har jag installerat både Adobe Photoshop och Bonniers trafikskola, men har inte hunnit testat det ännu. Ska lägga upp några bilder från bröllopet i helgen.Tyvärr vart det inte så många bilder som blev bra..  =/

Jag ska köpa en ny kamera, en riktig systemkamera!

Har inte haft sängen bäddad på två dagar, alltså helt utan örngott, lakan och grejer. Varit så less på det som hänt så jag har inte riktigt brytt mig..

Ligger just nu i soffan och kollar på film, komiskt nog kollar jag på "Dumpad", den är dock väldigt rolig.

Det var bara det jag ville säga :)
Ha en fortsatt bra söndag!

Hejdå


Jag ligger i soffan och kollar på film

Kommentarer

Postat av: [ L o v e l y L i f e ]

Publicerad 2009-08-30 21:26:21

Bonniers trafikskola tycker jag är kul att spela :) Man lär sig lätt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela