Lizette

-

090831

Publicerad 2009-08-31 13:21:16 i Allmänt,

7817abe1dd3840639347c6b9481a3db3.png

 

Idag på jobbet hade jag knappt hunnit börja förrän posten kom. Det var vissa brev till billigakuvert men så var det något mer, ett blombud till mig. Genant tog jag emot det och öppnade.

Sju underbart vackra rosor med ett fint kort. Så jävla fint, tack så mycket!

Hade sedan massage vilket var uppskattat, har inte fått det på länge så min kropp var stel. Var på shoppinghumör också, så jag köpte ansiktstvätt och fuktkräm av massörskan. Det var från märket Rapsodini, det lät jättebra så jag hoppas det var värt det.

Efter jobbet ska jag fortsätta fixa hemma. Jag har jättestökigt men ingen ork. Har inte varit en bra dag idag, så helst av allt vill jag bara lägga mig och sova..

Nu ska jag fortsätta jobba.
Hej då.

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-31 16:58:28

Vilken vacker bucket rosor du fått, ha det gott/catthie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela