Lizette

-

Valborg

Publicerad 2009-04-30 18:35:12 i Allmänt,

Vilken skön dag det har varit idag!
När jag vaknade i morse kunde jag skymta en väldigt blå himmel, och det skulle firas med uppvikta jeansleggins, vitt långt linne, min röda paul frank t-shirt och bara en grå munkjacka - sköönt!


Dagen har varit ovanligt seg, trots att det är sista dagen för veckan, fast.. det kanske är just därför den är så lång.. för att jag vill ha helg.

Nu ska bara hem och hämta mina öl så går jag sedan till Linda, vi ska nämligen grilla ikväll! :D
Det blir Linda, Daniel, Peter, Carola, Fredrik och jag. Vet inte om pappa kommer förbi också en sväng. Måste ju fira att det faktiskt är sol ute, så då blir det att grilla!


Åsa smsade mig igår också, frågade ifall jag ville följa med henne och Jenny ut, och det vill jag absolut! Hon skulle höra av sig igen lite senare ikväll =)

Ja, allting verkar hittills tyda på en riktigt bra Valborg :)

Hoppas den blir minst lika bra för er!

Kommentarer

Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Publicerad 2009-05-02 15:46:41

Grymt söt!





Ser att du bloggat aslänge. Har du många läsare?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela