Lizette

-

Det var...

Publicerad 2009-04-30 10:43:46 i Allmänt,

0d9cdc6aaccc8c858b507a5bb19c6999.png

Det var nyss strömavbrott i hela strömsund, lustigt va? ;) Man inser hur beroende man är av elen, kan inte jobba, inte dricka kaffe, inte lyssna på radio. Allt faller samman. Men nu är elen tillbaka så nu mår jag bra igen! Friskvård just nu, så jag är ute och går. På lunchen ska jag testa att ta en diet pro bara, får se om man ska klara sig med bara den. Ha det lika bra som mig idag, alla ni ström-beroende människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela