Lizette

-

Dansuppvisning

Publicerad 2009-04-30 07:58:19 i Allmänt,

Dansuppvisningen igår gick faktiskt jättebra! :) Typ hälften av gruppen hade glömt bort, eller kunde inte de sista stegen så tränaren pekade ut mig att lära ut de andra, hehe =) Det tråkiga var att vi var den näst sista gruppen som skulle uppträda, så det var väldigt drygt att åka in till östersund för något så lite. Men, vi gjorde det bra!!

Fick mina gymgrossisten pulver av Minna igår, 1kg diet-pro päron & vanilj, det smakade inte gott :( Fast jag tycker inte att något proteinpulver alls smakar gott. Det smakar så slaskigt, om det nu är ett ord. Har även beställt mera! 2kg proteinpulver i hasselnöts smak, det låter ju supergott! Ska testa att blanda det med lättmjölk istället för vatten så kanske det blir godare =)

Återkommer under dagen!

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-05-01 01:14:11

Ni var riktigt bra på showen, jag kan inte annat än vara stolt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela